Met gemiddeld vier andere collega’s werk je op kantoor direct aan de jachthaven.

Wat ga je doen?

Inkoopfacturen afstemmen met bestelling en pakbon en daarna inboeken.
Geleverde producten aan klanten factureren
Controleren en factureren van kraanbonnen
Administratieve verwerking van reserveringen voor stalling en ligplaatsen
Eventueel meedenken over reclame uitingen.
Samen met je collega’s sta je klanten te woord aan de balie of telefoon

We bieden we je?

Een leuke afwisseling van diverse administratieve taken en contact met klanten
Een prettige en informele werksfeer direct aan de jachthaven met reparatie afdeling, stalling en botenkraan.
Een werkweek van 16-20 uur, in overleg te verdelen over de week.
Een jaarcontract met als doel een vaste aanstelling en een passend salaris

Hebben we je interesse gewekt?
Mail dan een CV met motivatie naar Adrienne Vermin ( adrienne@vdrest.nl) . Wil je nog wat meer informatie? Bel ons gerust (0113600270)